Cherry Lips

חייבת לבצע עדכון בזק!
אתמול אנוכי והBFF שוטטנו לתומנו בסופר פארם,וכמו מכורות טובות נגשנו להתרשם מהצ'אבי סטיקס של רבלון.
כמובן שבאנו במטרה לקנות וכל אחת בחרה לעצמה צבעים שאהבה,וכמובן שהשוטטות לא נגמרה בסטנד אחד-כי אין בעולם שלווה כמו השלווה שיש בסופר פארם במוצש ללא הדיילות!
לאחר בחירת הצ'אבים של רבלון ניגשנו לדוכן של פופה לחפש עפרונות שפתיים ובהמלצת החברה-נבחרו עפרונות תואמים לצ'אבי!



הצ'אבים:
נבחרו לטעימה 2 ליפסטיקים הראשון מאט מספר 225 והשני מבריק מספר 125!
ומה אגיד לכן בנות-רכשתי סטיק חמאה לכל דבר!
הליפסטיקים מדהימים,נימוחים,נמרחים בקלות יתרה ומשאירים שובל של צבע עסיסי על השפתיים.

בתמונה צ'אבי מס 125 ותוחם מס 33
על השפתיים תוחם מס' 32 של פופה וצ'אבי מספר 225


  מה יש לי לאמר על התוחמים של פופה?
אובכן גבירותי הם מושלמים-אומנם טיפ טיפה יבשים למריחה, אבל! וזה אבל גדול!
 בצד השני של התוחם יש ספוגית קטנה שאיתה אפשר לטשטש לאורך השפתיים את הצבע-וזה מושלם!
הופך את העבודה לכל כך הרבה יותר קלה! (רואים שאני מתלהבת עם כל סימני הקריאה האלה!! :) )
ויש גם מבחר צבעים עצום והם ממש יפים,כך שאני מאוד מאוד ממליצה לבדוק אותם במיוחד במחיר המצחיק שהם נמכרים בו עכשיו,שזה 25 שקלים לעיפרון.

בתמונה צ'אבי מס' 225 ותוחם מס' 32

צ'אבי 225 עם תוחם מס' 32
בנוסף נרכשו 2 תוחמים של חברת קרליין בצבעים מהממים והמריחה שלהם חלומית,
אלה עפרונות שנמרחים בקלות ועמידים על השפתיים מחזיקים מעמד יפה מאוד,אבל אחרי אוכל כן דורשים תיקון.
הם כרגע גם במבצע של 20 שקלים ליחידה בסופר פארם-והצבעים שבחרתי הם 160-CHERRY ו166 ORANGE
שבכלל לא מתקרב לבצע כתום!

מלמעלה-אורנג' של קרליין מספר 166
תחום של פופה מס' 32
צ'רי של קרליין מספר 160
תוחם של פופה מס' 33

הנה הם הבייביז החדשים שלי,אני כל כך מאוהבת בהם שהחלטתי לפנק אחת מכן בתוחם חדש!
אז ככה שתוחם מספר 160-CHERRY של חברת קרליין הולך להיות מוגרל-ולהשלח לאחת מכן.
אין לי ספק שתהנו מצבע כזה חורפי ויפה.
ההגרלה תערך ב2 לינואר והזוכה תפורסם בפייסבוק ככה שתשימו לב שאתן מנויות לעמוד שלי!

אז ככה מה שאתן צריכות לעשות זה לעקוב אחרי דרך גוגל+
הכפתור נמצא בצד ימין של העמוד למעלה.

לעשות לייק לעמוד שלי בפייסבוק לינק

ולעקוב אחרי באינסטגרם לינק

וכמובן תשאירו לי תגובה עם המייל שלכן ומה דעתכן על מוצרי רבלון פופה וקרליין?
האם התנסתן בצאבי סטיקס?
האם ניסתן את התוחמים? אם כן,באיזה צבעים?


מחכה לשמוע ממכן,
ובהצלחה לכולן!
       

0 коммент. :

Follow @ Harleyquinn606