סוכריות M&M

אז התחדשתי בצלליות של מייקאפגיק ואודמים של מאק...
כמה שלא ניסיתי להחליט-לא הצלחתי ופשוט שילבתי את הסקירה :)
סוכריות ה MAC & MAKEUP GEEK שלי עושות לי חלושעס ואני מתרגשת בכל פעם שאני פותחת את מגירת האיפור ותאמינו או לא בהחלט בצדק.



הנה הן-הסוכריות שלי


אתחיל מהצלליות החדשות של מרלנה ממייקאפ גיק כשלראשונה ראיתי את הסקירה שלה ביוטוב, התחילו להתגרד ידיי וישר נרשמתי למכירה המוקדמת של הצלליות מקולקציית ה foil שלה.
הגוונים היו כאלה אינטנסיביים ויפים ואפילו דרך המסך של המחשב אפשר היה לראות את הנימוחות במריחת הצלליות.
אז הנה הן הגיעו לידיי וכבר הספקתי לבחון אותן.
להלן הגוונים שהזמנתי:


עם פלאש

באור יום


הצלליות בדיוק לפי הסדר בתמונות:

Center stage

כחול רויאל יפייפיה עם תת גוון סגלגל-לפי דעתי הצללית הכי יפה בקולקציה!
קודם כל, המריחה שלה לא "חמאתית" כמו של שאר הגוונים אבל היא עדיין נותנת ביצוע מהמם,ואין קושי להוציא עם מברשת את כמות הצבע הנדרשת, פשוט הצללית טיפה יותר "יבשה" מהשאר.
על העפעף נראת מדהים צבע בולט מאוד, ואפשר ליצור איתו מראה חגיגי במיוחד,מתאימה למעושני ערב ולמסיבות קוקטלים.
הצללית הזו היא חגיגה לעין.

Grandstand

כתמתם יפייפיה עם תת גוון של חום ברונזה-צללית מאוד שימושית ביומיום ומתאימה במיוחד לעיניים חומות.
הצבע הזה מצליח להדגיש את צבע העין והוא יכול להשתלב עם המון צבעים אני אישית לובשת אותו עם סגול כהה-עם תת גוון אפור/שחור יוצר מראה דרמטתי.
לעומת זאת אפשר גם פשוט להניח על כל העפעף והצבע הזה יודע להראות את עצמו כך-כאילו השקעתן את הנשמה באיפור.
אני יודעת שהוא הולך להתברג אצלי באיפור היומיומי בגלל הפשטות שלו!

Hudini

ירוק בקבוק עם שימר-הצבע השני הכי יפה בקולקציה!
הצבע הזה לא סטנדרטי ומאוד מרוכז,טפיחה קטנה עם המברשת ויש לנו המון חומר לעבוד איתו,לא שצריך הרבה חומר כי הפיגמנט מטורף! (כמובן הפיגמנט מטורף לכל הצלליות אבל הצללית הזו כאילו מודגשת יותר)
צבע שמזכיר לי מסעדות יוקרה,ארוחות רומנטיות על חוף הים.
צבע אידיאלי להרשים את הסובבים איתו,לפי דעתי יתאים לכל צבעי העיניים וידגיש בעיקר עיניים ירוקות.

In the spot light

צבע אפרסקי עם תת גוון ורדרד-צבע יומיומי משגע!
לפי דעתי זהו הצבע הכי שימושי מתוך הצבעים שהזמנתי-צבע נהדר לטישטושים של איפור רומנטי,או שיפה לשבת לבדו על העין.
יפה לו להשתלב עם צבעים חומים, סגולים, ורודים, אדומים, צהובים, קורליים או כל צבע חם שאפשר לחשוב עליו.
אבל הוא לא "נעלם" גם כשיושב לבדו על העין ונראה מאוד טבעי אך עם ברק ושימר יפה.
המריחה שלו מדהימה,הצללית משאירה שובל של צבע עסיסי על העפעף,פשוט תאווה לעין.

Mesmerized

צבע חום קקאו עם תת גוון סגלגל.
צבע טואופי חורפי מדהים.
לפי דעתי אלבש אותו הכי הרבה כי אני פשוט אוהבת חום על העיניים החומות שלי-ושוב חוזרת גם כאן אותה מנגינה-צבע שנמרח בקלות ומותיר שובל יפייפיה של צבע.


לסיכום:
אני חייבת לציין שחזרתי על זה כנראה מספר פעמים כבר אבל הצבעים פיגמנטיים מאוד,ללא כל מאמץ נשאר על העפעף המון פיגמנט שנמרח כמו חמאה.
זה פשוט כייף שיש כאלה צבעים שאפשר לעבוד איתם!
אני אישית מאוד מרוצה מכל הצלליות במיוחד בגלל האיכות שלהם ואני חושבת שאקנה עוד צבעים מהקולקציה.
בנות תכינו את עצמכן מרלנה גם הזכירה כי בעוד כמה חודשים תצא עוד קולקציה של FOILD כך שיש בהחלט למה להמתין!


MAC

אוח חברת מאק האגדית התחברת למעצב העל האגדי פארבאל גורונג והם השיקו יחדיו קולקציה יוקרתית במיוחד.
למי שלא מכירה זהו האיש והאגדה:


הוא נולד בסינגפור,וכבר שם לאחר שסיים את לימודיו החל לעצב.
פריצת הדרך הגדולה החלה ב1999 כשהתחיל לעבוד כמתלמד אצל דונה קארן בניו יורק.
מפה לשם אחסוך בפרטים על הבחור ורק אגיד שאת יצירותיו לובשות נשים כמו אופרה וינפרי,מישל אובמה,קייט האדסון,סקרלט ג'והאנסון,אמה ווטסון,שרה ג'סיקה פארקר והרשימה עוד ארוכה.


קולקצית פארבאל גורונג עבור מאק


לא יודעת מה איתכן מבחינת איכות אני סומכת על מאק ב100% אך פה אין מה להגיד והבחור קנה אותי בעיצוב.
אם יש משהו שעושה לי פיק ברכיים אז זה אריזות זהב בקוסמטיקה (שיראה כמובן יוקרתי ולא זהב ב2 שקל).
כשהזמנתי מאתר מאק את השפתונים שלו-ידעתי שאני הולכת לקבל מוצר איכותי ויפה במיוחד וזה חימם את ליבי,אבל לא ידעתי עד כמה אני אהיה מרוצה מהמוצר.
ליידיס אומנם עלות השפתון היא 180 שח וזה יקר מהרגיל אפילו בשביל מאק,אבל השפתונים האלה שווים כל שקל.
האיכות שלהם בהחלט שונה מהליין הקבוע והם בעלי מרקם הרבה יותר לח,ונעים על השפתיים.

שני הגוונים שרכשתי הם ultramarine pink וlight english red.

מימין  Ultramarine pink
משמאל  Light english red


הultramarine pink זהו צבע מאט סגול עם תת גוון ורוד-דיי עמיד על השפתיים אבל לא ישרוד ארוחת צהריים.
נמרח בקלות ומותיר שובל של צבע, ב2 שכבות אפשר להגיע לצבע אטום לגמרי.
והכי חשוב מותיר את השפתיים מלוחחות גם לאחר שנעלם.

הlight english red זהו צבע ורוד ניודי שטיפה בהיר יותר מהצבע של השפתיים שלי, ויש לו ברק יפה כך שברגע שהוא מונח על השפתיים מתקבל צבע ורוד רך עם ברק יפה.
אני חושבת שהוא מושלם ליומיום ואני מזמן חפשתי צבע ניוד כזה.

מימין Light english red
משמאל Ultramarine pink


כמו שאתן רואות התחדשתי בהרבה מוצרים כייפים.
אני אישית מרוצה עד השמיים, הממתקים האלה עושים לי חגיגה בלב כשאני פותחת את המגירת איפור.
ואם לא בשביל הרגעים הקטנים האלה, אז בשביל מה עוד לאהוב את החיים?


אז השארתי את הכייף לסוף, למי שעוקבת אחרי בפייס בטח יודעת שהבטחתי שלהגרלה הקודמת אצרף עוד מוצרים ואני אקפיד שעד ה2 לינואר כל פוסט שיצא, יפורסם עוד מוצר שיצטרף לחבילה.
והפעם אני מצרפת את הצללית של מייקאפ גיק בצבע in the spot light!
כן, חשוב לי שתתנסו בדיוק כמוני בחוויה המדהימה הזו בסדרת הצלליות האלה-ההתלהבות מהם מדבקת כך שתזהרו!

כל מה שאתן צריכות לעשות זה להצטרף לעמוד שלי בפייס
לעקוב אחרי דרך גוגל פלוס (בצד ימין למעלה)
לעקוב אחרי באינסטה
וכמו שציינתי בפוסט הקודם לכתוב לי תגובה מתחת לפוסט המקורי cherry lips עם המייל שלכן ודעתכן על המוצרים שאני מפרסמת.
כמובן שאתן מוזמנות לעקוב אחרי-ולגלות איזה עוד מוצרים אצרף לחבילה.

שיהיה חג אורים שמח לכולן!
נשיקות XOXO


8 comments :

  1. הסווצ׳ים של הצלליות פשוט מדהים!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הן כייפיות בטירוף! אני כל פעם רק מחכה לשלוף!

      Delete
  2. הווווו הצלליות אני רוצה אותןןןןןןן

    ReplyDelete
  3. מוזמנת להירשם ולקבל את הראשונה ממני😉 ;)

    ReplyDelete
  4. איך העמידות של ה-Foiled?

    ReplyDelete
    Replies
    1. עם פיינטפוט של מאק שרד מהבוקר מ8 עד 8 בערב...ככה שאני מבסוטה :)

      Delete
  5. רוצה לזכות!!! הגרלה שווה ביותר!

    ReplyDelete

Follow @ Harleyquinn606